Forum forum kasjerów lotniczych Strona Główna forum kasjerów lotniczych

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Systemy hotelowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum kasjerów lotniczych Strona Główna -> Systemy Hotelowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ASZAQ
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 1092
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tu i tam

PostWysłany: Pią 14:29, 14 Wrz 2018    Temat postu: Systemy hotelowe

Witajcie .

podzielcie się swoimi doświadczeniami ze współpracy z systemami hotelowymi takimi jak :

merigo.com.pl
tripnet.pl
hotelston.com
horse21.com

czy inne jakie znacie i z jakich uslug korzystacie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ASZAQ dnia Czw 15:23, 25 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ASZAQ
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 1092
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tu i tam

PostWysłany: Pon 14:01, 17 Wrz 2018    Temat postu:

Założyłem ten temat, aby się dowiedzieć o Waszych prefererencjach.
Ja przez długi czas korzystałem ze merigo. Zawsze współpraca dobrze się układała jednak ostatnio strasznie długo czekam na potwierdzenie hotelu, czy nawet o informację, że pokoju się nie da potwierdzić.

Horse21 jak dla mnie szybciej działa i albo potwierdza jak jest miejsce, a jak nie ma to od razu wiadomo, że nie potwierdzą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ASZAQ dnia Wto 11:26, 18 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmmc
BOEING 767-300



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 11:36, 18 Wrz 2018    Temat postu:

Znacie Ratehawk.com ?

dla mnie są najlepsi.
Mają super ofertowanie , które można szybko przesłać do klienta z doliczoną naszą prowizją.

System działa szybko , vouchery dostępne są od razu po rezerwacji.
Można płacić kartą albo standardowo przelewem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Balbinka
ATR 72



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:41, 10 Paź 2018    Temat postu:

Ratehawk jest ostatnio bardzo dobry, chociaż robią rezerwację przez podwykonawców i zdarzyło się raz, że płatność w hotelu się nie potwierdziła. Ale trochę czasu na telefonie i support załatwił tę płatność od siebie, więc doświadczenie pozytywne. Wesoly
Alternatywnie używam Hotelston.com, też dobre ceny i płatność z natychmiastowym voucherem, tylko nie ma ofertowania i zdarza się, że w momencie robienia rezerwacji cena się nie potwierdza, tylko wskakuje na wyższy poziom. Ale to tak rzadkie, że nie zamierzam rezygnować.
Merigo - w porównaniu z tymi dwoma - potrafi być 20-40 EUR droższe, więc używam jak już nie mam wyjścia. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman
BOEING 747



Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: między niebem a ziemią

PostWysłany: Pią 17:35, 12 Paź 2018    Temat postu:

korzystacie z Conso i Tripnetu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
irekj
NIELOT



Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:59, 04 Sty 2019    Temat postu:

Witam,
Czy macie jakieś info o bankructwie VanillaTours? Dostaliśmy jeden mail od AIC z taką informacją ale nie ma więcej żadnych informacji na ten temat. Ktoś może wie coś więcej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ASZAQ
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 1092
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tu i tam

PostWysłany: Śro 11:22, 13 Mar 2019    Temat postu:

Ciekawy artukul pojawil sie o wyszukiwarce hoteli na google.

Zrodlo :
[link widoczny dla zalogowanych]



W ciągu zaledwie kilku miesięcy zagrożenie Google związane z rezerwowaniem podróży jest jeszcze większe. Rzeczywiście, Skift powiedział, że nowa wyszukiwarka hoteli Google w październiku ubiegłego roku stanowi większe zagrożenie dla rezerwujących rywali. Teraz gigant technologiczny dodał pełnoprawną stronę docelową dla hoteli, bez większych fanfarów, i ma potencjalne implikacje dla stron rezerwacyjnych, a także Airbnb, na wzór tego, co zrobiło ze swoimi już bardzo popularnymi lotami Google.

Richard Holden, wiceprezes Google ds. Zarządzania produktami, podróże, pisał o nowych funkcjach w Google Flights and Hotels na blogu opublikowanym pod koniec ubiegłego tygodnia i po cichu wpadł w rozwój, na który czekaliśmy już od około roku. pełnoprawna strona dla witryny wyszukiwania meta i wyszukiwarki.

Gdy użytkownicy udają się na stronę hotelu Google i wybierają hotel, przycisk „Zarezerwuj pokój” jest bardzo widoczny. Gdy użytkownik wybiera jedno z internetowych biur podróży lub innych reklamodawców metasearch, podróżnik przechodzi do strony trzeciej w celu rezerwacji. Ale często istnieje możliwość rezerwacji bezpośrednio w Google dla Travelocity lub Agoda, na przykład.

We wcześniejszym blogu Eric Zimmerman, dyrektor Google ds. Zarządzania produktami turystycznymi, powiedział: „Zmieniamy sposób, w jaki nasze wyszukiwanie hoteli działa na smartfonach, aby pomóc użytkownikom w badaniu opcji i podejmowaniu decyzji na najmniejszych ekranach. Nowe funkcje wyszukiwania w hotelach obejmują lepsze filtrowanie cen, łatwiejsze do znalezienia informacje o udogodnieniach i możliwość dokonywania rezerwacji bezpośrednio w Google. ”

Jeśli więc udajesz się do Miami pod koniec marca, a do wyszukiwania jest ponad 300 wyników hoteli, możesz teraz znaleźć odpowiedni hotel na swoją podróż, stosując nowy filtr „Oferty”. Ten filtr, powiedział Holden, „używa uczenia maszynowego do wyróżniania hoteli, w których jeden lub więcej naszych partnerów oferuje stawki znacznie niższe niż zwykła cena za ten hotel lub podobne hotele w pobliżu”.

COME HEAR GOOGLE’S RICHARD HOLDEN MÓWI W SKIFT FORUM ASIA

Reklamy tych partnerów przynoszą dolary dla Google. Jako wyszukiwarka podróży Google już znajduje się pod silną presją kontrolowania sposobu, w jaki firmy uzyskują dostęp do klientów online w Stanach Zjednoczonych - a teraz potencjalnie w regionie Azji i Pacyfiku - z firmami opłakującymi miliony, które musiały wydać na reklamę w Google.

BUŁKA Z MASŁEM
Na przykład, nasze poszukiwania z Bangkoku na trzydniowy pobyt dla dwóch osób w Singapurze od 28 do 31 marca odbywają się po prostu poprzez zwiększenie skali budżetu od zera do ponad 240 dolarów. Z budżetem w wysokości 150 USD wyszukiwarka produkuje 348 hoteli. Skorzystaj z filtru „Oferty”, który zmniejszy się do 12 hoteli. Na samym szczycie znajduje się Hotel Clover, który za 79 - 23 procent mniej niż zwykle, Google twierdzi, że jest w budżecie. Kliknij na nią, przeczytaj recenzje i zobacz zdjęcia od odwiedzających i nieruchomości. Użytkownicy mogą tam dokonać rezerwacji bez opuszczania strony, wybierając reklamy z Hotel Clover, Expedia Tajlandia, Booking.com, Hotels.com, Agoda, FindHotel, Trip.com, Wotif.com, Amoma.com i Otel.com. Amoma oferuje najniższą stawkę 79 USD, a najwyższa - 95 USD.

Ogólnie rzecz biorąc, jest to łatwe, intuicyjne i szybkie.

Na komputerach klienci mogą również wybrać hotel w dogodnej lokalizacji i w pobliżu odpowiednich punktów orientacyjnych, korzystając z Google Maps. Wpisz „Hotele w pobliżu Marina Bay Sands Singapore”, a pojawi się kilka opcji hotelowych i ich ceny, a także odległości piesze i odległości do interesujących miejsc.

Na niektórych rynkach dostępna jest teraz karta lotów, więc klienci, którzy zarezerwowali hotele, mogą po prostu przejść do rezerwacji lotów i odwrotnie.

Nowością w lotach jest filtr cen, pomagający klientom odkrywać na mapie świata w Google Flights wszystkie miejsca docelowe, do których mogą latać, w oparciu o ich budżet. Powiedzmy, że osoba w San Francisco ma 150 dolarów do wydania na lot. Ustawiając filtr cen na pulpicie na ten limit, użytkownik zobaczy tylko te cele, do których może latać w tym zakresie.

Gdy użytkownik zdecyduje się na miejsce docelowe i zacznie szukać lotów, użytkownik zobaczy wgląd w cenę dla większości podróży, funkcję wcześniej dostępną dla dat świątecznych w zeszłym roku. Pokazuje, czy ceny, które widzi użytkownik w przypadku lotów, są wysokie, typowe lub niskie w porównaniu z cenami, które zwykle można znaleźć. Poinformuje również użytkowników, czy cena nie będzie niższa, czy też wkrótce wzrośnie, aby pomóc im zdecydować, kiedy zarezerwować.

Ale Ross Veitch, dyrektor generalny i współzałożyciel Wego, nie jest pod wrażeniem.


Veitch powiedział Skift: „Podstawowa idea wydobycia historycznych cen linii lotniczych, aby pomóc użytkownikom dowiedzieć się, kiedy zarezerwować, została zapoczątkowana przez Farecast około dekady temu, zanim zostały nabyte przez Microsoft i zintegrowane z Bing Travel. Problem z tą koncepcją polega na tym, że z bardzo nielicznymi wyjątkami odpowiedź na pytanie: „Czy powinienem zarezerwować teraz mój bilet lotniczy lub czekać” jest zawsze „Powinieneś zarezerwować ASAP, ponieważ cena tylko się zwiększy, im dłużej ją opuścisz!” wynika to ze sposobu, w jaki większość linii lotniczych stosuje zarządzanie przychodami.

„Na planecie jest bardzo mało par miejskich, gdzie cena staje się tańsza, im później ją opuścisz, przynajmniej nie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ASZAQ dnia Śro 11:27, 13 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ASZAQ
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 1092
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tu i tam

PostWysłany: Wto 11:18, 17 Wrz 2019    Temat postu: Amoma.com

Korzystaliscie z serwisu Amoma.com?

Mi jakos ten system nie byl znany, a ponoc byl 3 na swiecie.

Wlasnie oglosil bankructwo.


Za Onet.pl:

Amoma.com był trzecim serwisem służącym do rezerwacji miejsc w hotelach na całym świecie. Klientów kusił dużymi zniżkami, oferował pokoje w 230 tysiącach hotelach, pensjonatach, hostelach i podobnych miejscach w 200 krajach. Tak było do soboty, kiedy to serwis ogłosił bankructwo i upadłość. Wielu jego klientów, w tym z Polski, ma teraz poważne problemy.


Calosc :

[link widoczny dla zalogowanych]



Nasuwa sie od razu pytanie, jak sie ustrzec przed kolejnymi bankructwami?

Podzielcie sie informacjami, jak to robicie.

Pozdrawiam
Aszaq


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum kasjerów lotniczych Strona Główna -> Systemy Hotelowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin