Forum forum kasjerów lotniczych Strona Główna forum kasjerów lotniczych

Z książki skarg i zażaleń

ASZAQ

Dołączył: 27 Maj 2006

Skąd: Tu i tam

PostWysłany: Pon 11:48, 08 Cze 2009    Temat postu: Z książki skarg i zażaleń

Za interia.pl

Autor: askobar7 (zredagowany przez: zuzka)

Agencja turystyczna ABTA i agencja turystyczna Thomas Cook, postanowili opublikować anonimowo skargi swoich klientów, które ich zdaniem są absurdalne.

Kiedy czytamy, lub słuchamy w telewizji jaką gehennę potrafią zorganizować polskie biura podróży, postanowiłem dla porównania napisać artykuł o tym na co skarżą się brytyjscy klienci, brytyjskich biur podróży, okazję ku temu dostałem dokładnie 2 dni temu, kiedy trafiła do mych rąk broszurka z agencji Thomas Cook, dotycząca najbardziej absurdalnych zażaleń i skarg, na biuro podróży.

Oto najbardziej absurdalne skargi złożone przez turystów po przyjeździe z wakacji. Chociaż trudno w to uwierzyć, wszystkie przypadki naprawdę miały miejsce i zostały zebrane przez operatorów wycieczek, służyć mają później dla szkolenia personelu, ale my oceńmy sami:

* Plaża była zbyt piaszczysta, proszę o zwrot kosztów ponieważ w folderze było napisane o sztucznym zapiaszczeniu plaży.
* Od sprzedawcy na ulicy za 5 euro kupiliśmy okulary przeciwsłoneczne firmy "RAY-BAN". Zostaliśmy oszukani, bo okazało się że są podrobione.
* Nikt nam nie powiedział, że w morzu są ryby. Dzieci były zaskoczone.
* Opalanie topless powinno być zabronione. Moje wakacje nie udały się, bo mąż całymi dniami oglądał się za innymi, półnagimi kobietami.
* Lot z Jamajki do Anglii zajął nam aż dziewięć godzin. Ciekawe że Amerykanie mogli wrócić do domu już po trzech. Dlaczego wasza agencja nie ma takich szybkich samolotów.
* Ja i mój narzeczony zabukowaliśmy pokój z dwoma oddzielnymi łóżkami. Tymczasem otrzymaliśmy jedno podwójne. Pociągam państwa do odpowiedzialności za ciążę, w którą zaszłam, a której by nie było, gdybyśmy otrzymali to, o co prosiliśmy.
* Porównałam rozmiar naszego dwupokojowego apartamentu z trzypokojowym, który przydzielili państwo naszym znajomym. Był znacząco mniejszy, domagam się zwrotu kosztów.
* W broszurze napisali państwo: "W hotelu nie ma fryzjerów". Jesteśmy stażystami tego zawodu. Czy możemy tam zamieszkać na stałe?
* Jesteśmy oburzeni z powodu naszych wczasów w Hiszpanii. recepcjonistka mówiła po hiszpańsku, jedzenie było hiszpańskie. Za dużo obcokrajowców.
* Musieliśmy stać w kolejce za lodami na zewnątrz, to oburzające, bez żadnej klimatyzacji.
* Państwa obowiązkiem jeszcze przed wyjazdem było przestrzec nas przed głośnymi i niekulturalnymi gośćmi hotelowymi.
* Lokalni sprzedawcy są leniwi. Zamykają sklepy popołudniu(sjesta).Bardzo często miałam ochotę coś kupić właśnie w trakcie tej ich sjesty, która powinna być zabroniona.
* W czasie moich wakacji na Goa (Indie) byłam rozczarowana tym, że praktycznie każda potrawa restauracyjna serwuje curry. Nie jadam pikantnych potraw.
* Jedna z rezydentek hotelu groziła, że zadzwoni na policję, twierdząc, że została zamknięta na klucz przez personel w pokoju. Tymczasem, okazało się, że omyłkowo wywiesiła kartkę "nie przeszkadzać".
* Zabukowaliśmy wycieczkę do parku wodnego, ale nikt nam nie powiedział, że mamy ze sobą zabrać kostiumy kąpielowe i ręczniki.
* Dopiero na miejscu okazało się, że piasek na plaży nie jest taki jak na ulotce. Na zdjęciu był żółty, a tak naprawdę był biały, to oburzające.
* Zostałam pokąsana przez komara na plaży. Nikt z państwa nie powiedział, że mogą kąsać.

Takich właśnie problemów wakacyjnych, życzę naszym rodakom w Polsce, w nadchodzącym okresie urlopowym. A naszym Agencjom Podróży, aby mieli tylko takie problemy z turystami.

Ostatnio zmieniony przez ASZAQ dnia Pon 11:50, 08 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
mmmc
BOEING 767-300

Dołączył: 30 Maj 2006

PostWysłany: Pon 11:52, 08 Cze 2009    Temat postu:

Może warto wprowadzić w biurach takie książki skarg i zażaleń.

Po każdym sezonie można by wydać jak to "Polak za granicą bawił" co zapewne stało by się hitem wydawniczym.

mmmc

Ostatnio zmieniony przez mmmc dnia Pon 11:53, 08 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Avalancha
AIRBUS 380

Dołączył: 30 Maj 2006

PostWysłany: Pią 15:29, 12 Cze 2009    Temat postu:

Te dwa sa the best
choc i lot z Jamajki mnie zaskoczyl pozytywnie:
* Nikt nam nie powiedział, że w morzu są ryby. Dzieci były zaskoczone.

Piękne piękne,

norman
ATR 52

Dołączył: 22 Cze 2009

PostWysłany: Wto 11:59, 14 Lip 2009    Temat postu: Dobre

lol

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum kasjerów lotniczych Strona Główna -> humor Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)